Čisté tržby spoločnosti za posledné tri mesiace 2021 vzrástli na 20,1
miliardy eur z 19,6 miliardy eur v predchádzajúcom roku 2020 a prekonali
aj odhady ekonómov, ktorí očakávali, že dosiahnu 19,8 miliardy eur.
Takzvané porovnateľné tržby za 4. štvrťrok bez predaja benzínu sa v USA zvýšili o 16 % a v Európe o 11,6 %.
Základné prevádzkové výnosy dosiahli v sledovanom období 838 miliónov eur v porovnaní s prognózou 820 miliónov eur.
Za celý rok 2021 sa čistý obrat skupiny zvýšil o 3,3 % pri konštantných
výmenných kurzoch a 5 % na tzv. porovnateľnej báze a dosiahol 75,6
miliardy eur.
Vo 4. štvrťroku vzrástli on-line tržby o 13,2 % pri konštantných výmenných kurzoch a za celý rok o 38,2 %.
Ahold, vlastník amerických reťazcov Stop & Shop, Giant, Food Lion a
Hannaford, uviedol, že je presvedčený, že aj v roku 2022 bude schopný
dosiahnuť rast predaja.